2015. március 27., péntek

#2 bejegyzés - Új novella

Sziasztok! Meg hoztuk az új novellát. Drámai lett,szerelem Párizs és továbbá.



~Sopfia szemszöge~ 


Most szálltam le a Párizs ide vezető gépemről. A vacak bőröndömet húzogálom és még az eső is eleredt. A nénikém vállalatához indulok. Sikeresen elesek,fel voltam készülve a sárra és a vízre. De nem,nem a tócsába estem hanem valakire. Aztán tiszta voltam legalábbis,de ázott.  Ugyanezt nem mondhattam el a pasasról. Felálltam de éppen tovább álltam volna amikor meg szólított.

- Legalább egy köszönömet sem engedel el a szádon? - kérdezte tőlem majd fel állt. 

- Kösz - nyögtem ki akarattal.

- És hova indulsz? - kérdezte tőlem. 

- A nénikém vállalatához divattervező a neve Maria! - mosolyogtam. 

- Én is oda igyekeztem,Maria a felettesem,én ott csak egy festő vagyok..-mondta.

- Hát akkor el kisérhetnél.. - nevettem. 

- Kövess - mutatta az utat. 

Elérkeztünk egy házhoz,egyáltalán nem hasonlított Maria nénikém vállalatához. Megkérdeztem tőle hogy hol is vagyunk.

- A nénikéd házánál - mosolygott - fáradj be! - nyitott ajtót. 

- Gyere utánam - mondta és egy nagy folyosóra kisért. 

Ami telis-tele volt ajtókkal. Utána fel kellett öltöztetnem egy virtuális babát. És Daniel ez volt a csávó neve -, beírt egy kódot ami nyitott egy ajtót.

- Menj be abba! És válassz magadnak ki a megfelelő cuccot - ő pedig leült egy puffra. 

Végig néztem minden ruhát kiválasztottam a megfelelőt. Azután ki léptem a szettbe.

-  Oké,szuper! Mehetünk? - kérdezte.

Aztán leültünk egy kávét meg inni.

- Mi a szakmád? - kérdezte Daniel.

- Festő vagyok - válaszoltam.

- Jobb vagyok,mint te! -  mondta beképzelten.

- Fogadok hogy nem! - vágtam vissza.

- Fogadjunk! Ha én nyerek le festhetlek téged,ha te nyersz adhatsz egy pofont - nyújtotta felém a kezét,én magabiztosan bele egyeztem. Daniel elővett egy festővászont és behívta az ötös számú modelt (?) és lefestette. Aztán én festettem le a lányt. Bevallom az övé jobb lett,de kit érdekel?

- Holnap lefestelek! - mondta majd kiviharzott a házból.

Hangos ajtó csapódásra lettem figyelmes,de nem Daniel jött vissza hanem a nénikém. Idős létére elég jól tartsa magát. Az ölelésben nem szenvedtem hiányt.

- Sopfia,gyönyörű nagy lány lettél! Mikor is láttalak legutoljára? 6 évesen? Érett nő lettél..- dicsért.

Pár hónap elteltével.

A nénikémről kiderült nem is ő vezeti a vállalatot,hanem Daniel. Én és Daniel összevesztünk. Hazaköltöztem. A nénikém túl szigorú hozzám! Amikor beléptem a házba Daniel ott ült a kanapén.

- Hát te meg? - kérdeztem meglepetten majd leesett az állam.

- Érted jöttem! Mert szeretlek! - mondta Daniel.

Visszautaztunk a divatbemutatóra. És aztán ahogy kijelentette hogy Ő a vállalat vezetője,én jöttem szóba:

- Lefestettem egy csodálatos modellt. Egy amerikai lányt,aki szerint a franciai fiúk huncutak és bunkók. - majd felhívott a szinpadra. Aztán meg csókolt. 



Ez volt a Párizsi lány története!

Daniel

Paris

Sopfia



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése